Hvitvaskingskonferansen 2022

Hvitvaskingskonferansen 2022 er nå vel over. Tusen takk til alle som bidro til et godt program, og ikke minst til alle dere som deltok digitalt eller fysisk!

Praktisk informasjon

Registering og kaffeservering åpner kl. 08.30 i foajeen på kongressenteret The Qube. Konferansen starter torsdag 17. kl. 10.00, og avrundes fredag 18. kl. 13.15 med en god lunsj før avreise. Fredag åpner registreringen 08.00. For de av dere som har lyst å bli igjen litt etter at konferansen er over på dag 1, inviterer vi til en hyggelig after-conference "Mat & Mingel" med noe å spise og drikke i foajeen. 

Torsdag kveld inviterer vi til aperitiff i foajeen kl. 19.30, etterfulgt av festmiddag og underholdning kl. 20.00 i konferansesalen. Untatt noen få bord som er reservert til våre samarbeidspartnere og foredragsholdere, så er det free seating. Benytt gjerne anledningen til å knytte nye kontakter og nettverk, og sett deg til bords sammen med nye spennende bekjentskaper.
Kleskode på middagen er Dress.

Hvordan du finner frem til hotellet

Det vil være mange mennesker som skal reise samtidlig til hotellet den 17., så vi anbefaler deg å være ute i god tid. Vi har informert busselskapet og taxi om at det vil være behov for ekstra busser og biler denne morgenen.

Fra Oslo Lufthavn Gardermoen til hotellet:

Buss
Shuttlebuss S44 går mellom hotellet og flyplassen, fra plattform 40 på flyplassen.  Aktuelle busstider finner du i Vy-appen. Billett kjøpes i Vy-appen eller på bussen, pris 80 NOK per person en vei.
 
Tog
Flytoget eller NSB til Oslo Lufthavn Gardermoen.
 
Taxi
Vi anbefaler Øvre Romerike Taxi.
De kan nås på tlf 03550.

 

Parkering

Parkeringsplasser finner dere rett utenfor hotellet. Det koster 130 NOK per døgn å stå der. Det finnes også noen elbil p-plasser tilgjengelig. 

Våre hoteller

Under konferansen har vi reservert rom på to hoteller som begge ligger vegg i vegg med kongressenteret The Qube, der konferansen skal foregå. Det er Clarion Hotell & Congress Oslo Airport samt Comfort Hotell Runway som begge holder en veldig god standard. Vi anbefaler at du melder deg på tidlig hvis du vil sikre deg vår konferansepakke 1 som inkluderer rom på et av disse hotellene. Hvilket hotell du vil få tildelt avgjøres av påmeldingstidspunkt. Vi kan dermed ikke garantere at du vil bli plassert på samme hotell som din kollega, så fremt dere ikke velger å dele rom.

Våre tilknytningsdøgn fra onsdag 16. til torsdag 17. er nå dessverre fullbooket. Du kan gjerne ta kontakt med hotellet direkte å høre om de har noen flere ledige rom hvis ønskelig, men vi gjør deg oppmerksom på at garantien på å få beholde samme rom under hele oppholdet, kun gjelder hvis du har booket hele oppholdet via Finans Norge.

Hvis du ønsker å dele rom med noen, vennligst velg konferansepakke 1 - dobbeltrom. Det gis et avslag på 200 kr per person ved delt dobbeltrom. Husk at begge to må velge denne pakken, og oppgi hvem som du ønsker å dele rom med i påmeldingsskjemaet.

I tilfelle det skulle bli fullt på våre valgte hoteller, så anbefaler vi at du kontakter nabohotellet Park Inn by Radisson Oslo Airport Hotel West, som ligger kun 10 minutters gange fra konferansesenteret. 

Inn- og utsjekk

For de av dere som kommer torsdag, vil hotellet organisere en felles innsjekk i foajeen på kongresshallen rett i etterkant av at dagens konferanseprogram er over, ca kl. 1635. NB. dette gjelder kun for de som bor på Clarion eller Runway. Ev. bagasje kan dere levere i eget bagasjerom i kongresshallen til oppbevaring. Utsjekk fredag er senest kl. 11.00. Også her kan dere levere bagasje til oppbevaring i kongresshallen. (Ubemannet)

Digital deltakelse

Konferansen sendes direkte fra Clarion Hotel & Congress Oslo Airport den 17. november fra kl.10.00 til 13.00 Lenke til deltakelse via live-stream vil bli sendt ut til alle med digital billett dagen i forkant kl.15.00. Lenken er knyttet opp til din personlige påmelding og vil være passordbelagt.

Gratis Wifi

Hotellet tilbyr gratis trådløst internett. Velg nettverksnavnet Clarion Connect hvis du befinner deg i Quben eller på Clarion hotell. Hvis du er på Comfort Hotell heter nettverket: Comfort Hotel. Passord trengs ikke.

Kontantfritt hotell

For å kunne tilby sine gjester et sikrere opphold, minske risikoen for ran og kriminell virksomhet har Clarion Hotel & Congress Oslo Airport valgt å være et kontantfritt hotell. De tar imot alle vanlige betalings- og kredittkort.

Påmelding og priser 

Påmeldingen til konferansen er nå stengt. Hvis du har noen spørsmål, vennligst ta kontakt på e-post: hvitvasking@finansnorge.no

Konferansepakke 1 med middag og overnatting (enkeltrom):
Inkluderer konferanseprogram torsdag 17. og fredag 18., lunsj, Mat & Mingel, festmiddag med underholdning og overnatting med frokost. 
Kr. 7900,-   

Konferansepakke 1 med middag og overnatting (delt dobbeltrom):         Inkluderer konferanseprogram torsdag 17. og fredag 18., lunsj, Mat & Mingel, festmiddag med underholdning og overnatting med frokost.
Kr. 7700,-                                 

Konferansepakke 2 med middag (uten overnatting): Inkluderer konferanseprogram torsdag 17. og fredag 18., lunsj, Mat & Mingel, festmiddag med underholdning.
Kr. 6600,-     

Konferansepakke 3: Inkluderer konferanseprogram torsdag 17. og fredag 18., lunsj, Mat & Mingel.
Kr. 6000,-                                                                

Dagpakke 17.11: Inkluderer konferanseprogram torsdag 17. med lunsj og Mat & Mingel.
Kr. 3500,-                                                                      

Dagpakke 18.11: Inkluderer konferanseprogram fredag 18. med lunsj.
Kr. 3300,-                                                                      

Festmiddag 17. november (dag-gjester): Inkluderer 3-retters festmeny, drikkepakke og underholdning. 
Kr. 1395,-                                                                      

Tilknytningsdøgn: FULLBOOKET
Inkluderer rom og frokost fra onsdag 16. til torsdag 17. på enten Clarion Hotell & Congress Oslo Airport eller Comfort Hotell Runway.
Kr. 1395,-                                                                      

Digital deltagelse torsdag 17. kl. 10.00 til 13.00
Kr. 1500,-

NB! Prisene er oppgitt ekskl. mva. (gjelder ikke digital tilgang)

Vi gjør deg oppmerksom på våre avbestillingsregler for dette arrangementet:

Ved avbestilling min. 3 uker før arrangementsdato gis full refusjon. Deretter er det mulig å forandre navn på deltaker inntil 3 dager før arrangementsdato. Ved sykdom kreves legeattest for å få refundert deltakeravgift etter at avbestillingsfristen er gått ut.

Vi gjør deg oppmerksom på at det ved tilbakebetaling av allerede innbetalt beløp med kortbetaling, vil tilkomme et administrasjonsgebyr på 250,- eksl. mva.

 

Påmelding til parallelle sesjoner torsdag 17. september

For at vi skal kunne legge til rette for nok antall stoler i hver sal på de parallelle sesjonene, ber vi dere om å melde dere på i forkant i påmeldingsskjemaet. Sesjonene dere kan velge mellom er følgende:

  1. NRA – Særlige sårbarheter og utfordringer i relasjon til bank- og forsikringssektoren (Plenumssalen)
    v/EFE ØKOKRIM

  2. Håndtering og etterlevelse av sanksjoner fra et bankperspektiv (Sal Q3)
    v/DNB og Handelsbanken

  3. Tjenesteleverandører og utkontraktering (Sal Q4)
    v/Finanstilsynet

 

Kursbevis til registrering av etterutdanningstimer

Et kursbevis vil bli tilsendt til alle deltakere etter seminaret er over. Dette kan du bl.a. bruke til registrering av etterutdanningstimer.

 

Lurer du på noe?

For spørsmål rundt påmelding og annet praktisk rundt konferansen, vennligst ta kontakt med event-avdelingen i Finans Norge på e-post: hvitvasking@finansnorge.no