Arbeidsrettsseminar for medlemsbedrifter

Gå til hovedinnhold

Arbeidsrettsseminar for medlemsbedrifter

Ønsker du en praktisk juridisk vinkling på tema som sykefravær, midlertidig ansettelse og oppfølging av ansatte som ikke presterer?

Finans Norges arbeidsrettsadvokater gir råd og innspill til hvordan du som arbeidsgiver håndterer dette. Du møter også en av Finans Norges medlemsbedrifter som vil fortelle om nytten av å jobbe målrettet med organisasjonsbygging.

folk.bro.spørsmål.boble.

Arbeidsrettsseminar for medlemsbedrifter

Tid
25. september 2019, 09:30 - 15:00
Sted
Bjørvika Konferansesenter, Oslo
Påmelding

Meld deg på her!

Program

  • Ansatte som ikke presterer
    • Hvordan følger jeg opp?
    • Når kan man gå til oppsigelse?
  • Ansattes sykefravær
    • Vanlige misforståelser om sykefravær
    • Tips til oppfølging av sykemeldte ansatte
  • Fokus på organisasjonskultur - IF Skadeforsikring deler sine erfaringer
  • Midlertidig ansettelse på generelt grunnlag
    • Handlingsrom og fallgruver

Seminaret er rettet mot HR-personell i Finans Norges medlemsbedrifter.

Siste frist for påmelding er 20.september 2019.

Deltakeravgift for ansatt i bedrift med arbeidsgivermedlemskap i Finans Norge er kr. 4000.

Deltakeravgift for ansatt i bedrift med næringsmedlemskap i Finans Norge er kr. 5000.

Påmelding er bindende.