09.00 – 09.30 Registrering, kaffe/te
09.30 – 10.15 Internkommunikasjon – kampen om oppmerksomheten
Åpning v/kommunikasjonsdirektør Jan Erik Fåne, Finans Norge
Hvordan og i hvilke (interne og eksterne) kanaler får vi de ansattes oppmerksomhet?
v/ kommunikasjonssjef Line Marcelius og kommunikasjonsrådgiver Marie Brudevold, Gjensidige
Hvordan nå ansatte i «mediestormer»?
v/kommunikasjonsdirektør Stian Arnesen, Danske Bank
Paneldebatt: Råd/erfaringer som kan deles?
Med Jan Erik Fåne, Line Marcelius, Stian Arnesen og kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter i SpareBank 1 Gruppen
10.15 Pause
10.30 – 12.00 Fra Dagsrevyen til Sophie Elise – hvordan nå folk?
Hvilke kanaler er folk i?
Folks medievaner v/Marketing & Associate Director Ingvar Sandvik, TNS Kantar
Kommunikasjonskampanjer, valg av kanaler og erfaringer på gjennomslag
- Office X v/kommunikasjonsdirektør Tom Staavi, Finans Norge og daglig leder Nils Kjetil Andresen, Nordic Screens
- #Jobbifinans v/seniorrådgiver Mette Lindbæk, Finans Norge
- Spink v/kommunikasjonssjef Ida Håvik og markedssjef Tora Mellbye, SpareBank 1
Paneldebatt: Hva lærte vi – hva er viktig å huske på?
Med Jan Erik Fåne, Tom Staavi, Mette Lindbæk, Ida Håvik og Tora Mellbye
12.00 – 13.00 Lunsj
13.00 – 14.00 Hvordan er en verden, et samfunn eller en organisasjon uten tillit?
The 2018 Edelman TRUST BAROMETER reveals a world of seemingly stagnant distrust
Gjennomgang av hovedfunnene og et dypdykk i resultatene for finanstjenester og finansnæringen, tillit til toppledere og tillit til teknologi v/John Kiely fra Edelman UK
Diskusjon i etterkant av presentasjonen
14.00 Gunstig intelligens trumfer kunstig intelligens – hvor mye blir igjen til «folk» når maskinene tar over? v/ Trond Kjærstad, psykolog og partner i Promethevs
14.30 Avslutning