DNB stiller sine lokaler til rådighet for oss når vi 25. november samler kommunikasjonsfolkene i næringen til en dag med egne og eksterne innledere. Her skal vi dele erfaringer, få inspirasjon og kunnskap. Ordstyrer: Jan Erik Fåne, Finans Norge
Program
Kl. 09:00 - 09:30 Registrering og kaffe
Kl. 09:30 - 09:40 Velkommen v/Thomas Midteide, direktør Kommunikasjon i DNB
Kl. 09:40 - 10:10 Krisekommunikasjon og bruk av sosiale medier v/Even Westerveld, informasjonsdirektør i DNB
Kl. 10:10 - 10:50 Når menneske møter teknologi: Forbrukertrender som drivere for vekst– v/Ole Petter Nyhaug, partner og kreativ leder i Opinion
Kl. 10:50 - 11:00 Pause
Kl. 11:00 - 11:30 Den norske mediehverdagen v/ Gard Steiro, nyhetsredaktør i VG
Kl. 11:30 - 12:30 Lunsj
Kl. 12:30 - 13:10 Politisk retorikk - kunsten å vinne velgere, v/Jens E. Kjeldsen, professor i retorikk ved UiB
Kl. 13:10 - 13:30 Vi diskuterer politisk kommunikasjon
Marte Gerhardsen fra Agenda og Kristin Clemet fra Civita gir oss et innblikk i det politiske arbeidet slike tenketanker gjør og en analyse av det politiske landskapet i oppkjøringen til valgkampen. Diskusjonen ledes av Jan Erik Fåne, Finans Norge
Kl. 13:30 - 13:50 Pause
Kl. 13:50 - 14:10 Ut av språktåka. Erfaringsdeling fra Sissel Bjaanæs, informasjonsdirektør, KLP
Kl. 14:10 - 14:30 Grønn konkurransekraft - en kommunikasjonsutfordring? v/Idar Kreutzer, adm. dir i Finans Norge
Kl. 14:30 Avslutning
Deltakeravgiften er 950,- kroner, inkludert lunsj.