Årets resultater fra Dagligbankundersøkelsen
Her er alle hovedresultatene fra Dagligbankundersøkelsen 2013, som TNS Gallup har gjennomført på oppdrag for Finans Norge.
Her er alle hovedresultatene fra Dagligbankundersøkelsen 2013, som TNS Gallup har gjennomført på oppdrag for Finans Norge.
Vi betaler stadig oftere med kort. 77 prosent av de spurte sier at de betaler med kort nesten hver gang de handler dagligvarer, viser Dagligbankundersøkelsen som TNS Gallup har utført for Finans Norge. – Kort er et raskt og effektivt betalingsmiddel. De...
550 000 oppgir at de følger banken sin på Facebook og stadig flere bankkunder er på sosiale medier. Dette viser undersøkelser TNS Gallup har gjennomført for Finans Norge. – Andelen kunder som forventer å kommunisere med banken i sosiale medier øker stadig, sier kommunikasjonssjef Ann Håkonsen i Finans Norge.
Dagligbankundersøkelsen 2013 viser at ni av ti kunder svarer at de er godt, meget godt eller svært godt fornøyd med banken. – Antallet fornøyde har vært stabilt høyt de siste fire årene, sier kommunikasjonssjef Ann Håkonsen i Finans Norge (FNO). Rundt syv a...
Over 1.1 millioner nordmenn har lastet ned en mobilbank-applikasjon til sin smarttelefon eller sitt nettbrett og 660 000 av disse bruker mobilbanken en eller flere ganger i uken. Dette viser målinger TNS Gallup har gjort for Finans Norge. – Det er interessant å se hvor raskt kundene har blitt erfarne mobilbankbrukere med full kontroll på sin økonomi fra egen lomme, sier adm....
83 prosent av den norske befolkningen vurderer det samlede omdømmet til bankene i Norge som godt eller meget godt. Dette er stabilt i forhold til fjoråret, men 6 prosentpoeng høyere sammenlignet med 2010. Dette viser resultatene av en spørreundersøkelse som...
850.000 bankkunder oppgir at de aldri besøker en filial eller et bankkontor, en økning på 250 000 personer siden i fjor. Dette viser årets Dagligbankundersøkelse, som TNS Gallup har utført for Finans Norge (FNO). – Denne kundegruppen får alle bankbehov dekk...