#Jobbifinans-kampanjen avsluttes

Gå til hovedinnhold
Publisert:

#Jobbifinans-kampanjen avsluttes

Skjermdump fra hjemmesiden jobbifinans.no
Takk for at du har fulgt #jobbifinans i sosiale medier. Nå avsluttes kampanjen, og ved nyttår vil kontoene slettes.

I halvannet år har #Jobbifinans bidratt til å spre informasjon om jobbmuligheter i finansnæringen. Nå avsluttes kampanjen.

Kampanjens målsetting var å være «Synlighetskampanje rettet mot studenter og unge i arbeidslivet for å tiltrekke oss flere unge med utradisjonell studiebakgrunn og kompetanse til næringen.»

I den forbindelse har kampanjen lagt vekt på takeovers fra unge yrkesaktive i næringen som viste sin arbeidshverdag. I alt har 51 personer vist oss sin jobbhverdag på Instagram. De har gitt oss innblikk i bredden av yrkesmuligheter i finansnæringen, som blant annet fintech, IT, bærekraft, HR, kundebehandling og markedsføring mm.

Finans Norge setter svært stor pris på alle som har satt av tid i en hektisk arbeidshverdag til å gi oss et innblikk i deres jobb. Denne innsatsen har vært svært viktig for kampanjen.

Nå avsluttes kampanjen, og kontoer i sosiale medier og vår hjemmeside er slettet.

Finans Norge takker alle som har fulgt kampanjen, og håper dette har gitt en god innsikt i jobbmuligheter i finansnæringen.

Dette har vi oppnådd:

Instagram:

  • Antall følgere: 1933
  • 51 takeovers, med i snitt 600 visninger per bilde
  • 157 innlegg
  • God geografisk spredning. Vi har fått innblikk i finansnæringer i alle landsdeler i Norge.

Casekonkurranse: