Kampanjens målsetting var å være «Synlighetskampanje rettet mot studenter og unge i arbeidslivet for å tiltrekke oss flere unge med utradisjonell studiebakgrunn og kompetanse til næringen.»
I den forbindelse har kampanjen lagt vekt på takeovers fra unge yrkesaktive i næringen som viste sin arbeidshverdag. I alt har 51 personer vist oss sin jobbhverdag på Instagram. De har gitt oss innblikk i bredden av yrkesmuligheter i finansnæringen, som blant annet fintech, IT, bærekraft, HR, kundebehandling og markedsføring mm.
Finans Norge setter svært stor pris på alle som har satt av tid i en hektisk arbeidshverdag til å gi oss et innblikk i deres jobb. Denne innsatsen har vært svært viktig for kampanjen.
Nå avsluttes kampanjen, og kontoer i sosiale medier og vår hjemmeside er slettet.
Finans Norge takker alle som har fulgt kampanjen, og håper dette har gitt en god innsikt i jobbmuligheter i finansnæringen.