BankAxept drar ut på turné

Gå til hovedinnhold
Publisert:

BankAxept drar ut på turné

Tirsdag 9. august startet BankAxept-kampanjen "Hele Norges Knapp" på Egertorget. Dette er BankAxepts første merkevarekampanje. Et team bestående av fire unge personer skal reise rundt i flere av Norges største byer med en campingvogn og en knapp for å finne landets dyktigste knappetrykkere. 

Bilde av en liten gutt som er med på knappetrykk konkurransen til BankAxept

Bakgrunn for kampanjen er at BankAxept skal lansere betalingsløsninger for nett, mobil og kontaktløs.

– Ved å styrke merkevareforståelsen mot sluttbruker retter BankAxept seg mot et moderne betalingsmarked, hvor folk i større grad velger betalingsløsning selv. Hele Norges knapp-kampanjen viser at BankAxept skal fortsette å være hele Norges betalingssystem i fremtiden, sier markedssjef Narve Hansen i BankAxept AS.

Enkelt å bruke

Å bruke BankAxept er like enkelt som å trykke på en knapp. Kampanjekonkurransen går derfor ut på å trykke så mange ganger man kan på knappen i løpet av 30 sekunder. For alle som ikke har mulighet til å møte patruljen på turné finnes knappen også som mobilspill på nett. Alle som deltar er med og kjemper om de tre øverste premiene: tur i jagerfly, reise til Svalbard og Smart Home-oppgraderinger av hjemmet. I tillegg deles det ut 300 kinobilletter, haugevis av jojo-er, og en hel del heder og ære.

Turné i Norge

Turnéen fortsetter fra Egertorget videre mot Tønsberg, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim, før knappen returnerer til Oslo igjen. Hele kampanjen dekkes på Facebook og Instagram, hvor teamet oppdaterer med statuser, bilder og videoer fra turnélivet.

Følg med på www.facebook.com/helenorgesknapp, eller prøv deg som knappetrykker ved å besøke stand eller klikke deg inn på www.helenorgesknapp.no på mobilen.