FAQ
Konferansen starter kl. 10.00 og rundes av kl. 16.15.
Lenke til deltakelse via live-stream vil bli sendt ut til alle påmeldte dagen i forkant kl.15.00. Presentasjoner som er blitt godkjente for deling i etterkant, vil dere finne igjen på arrangementets hjemmeside. Det vil ikke blitt gjort opptak av arrangementet.
Påmelding
Påmeldingen til digitale billetter er åpen frem til påmeldingsfristen som er satt til den 18. november kl. 15.00. For de av dere som allerede har bestilt en fysisk billett, vil denne bli konvertert til en digital. Ta kontakt hvis dere har spørsmål rundt dette: hvitvasking@finansnorge.no
Deltakeravgift:
Deltakeravgift 19. november (fysisk eller digitalt) kr. 3900,-
Vi gjør deg oppmerksom på våre avbestillingsregler for dette arrangementet:
Ved avbestilling min. 3 uker før arrangementsdato gis full refusjon minus et servicegebyr på kr 250 eks. mva. dersom endringen medfører hel eller delvis refusjon av innbetalt beløp. Etter dette tidspunktet er påmeldingen bindende. Ved sykdom kreves legeattest for å få refundert deltakeravgift etter at avbestillingsfristen er gått ut. Det er også mulig å sende en kollega som stedfortreder dersom du er forhindret fra å delta.
Etterutdanningstimer hos Advokatforeningen
Hvis du ønsker å søke om etterutdanningstimer hos advokatforeningen, kan du få tilsendt bekreftelse på din deltakelse på denne konferansen fra oss. Husk å huke av for dette i påmeldingsskjemaet.
Har du spørsmål?
For spørsmål om påmelding og annet praktisk, vennligst ta kontakt med Hanne Berntsen på e-post: hvitvasking@finansnorge.no eller på telefon: 23 28 42 17
Øvrige spørsmål vedrørendet arrangementet kan rettes til Event & kurs ved senior prosjektleder Lillemor Döbel Bakke på e-post: lillemor.bakke@finansnorge.no