Praktisk informasjon

Gå til hovedinnhold

Praktisk informasjon

FAQ

Registering og kaffeservering åpner kl. 09.00 i foajeen på kongressenteret The Qube. Konferansen starter kl. 10.00 og rundes av kl. 13.00 onsdag, med påfølgende lunsj. Tirsdag kveld inviterer vi til aperitiff i foajeen kl. 19.30, etterfulgt av festmiddag og underholdning kl. 20.00.

Hvordan finne frem til hotellet:

Fra Oslo Lufthavn Gardermoen til hotellet:

Shuttlebuss S44 tar deg fra Oslo Airport Gardermoen til hotellet på åtte minutter. Bussen går fra nedre plan, og koster kr. 70,- per vei/per person. Se tidstabell her.


Tog fra Oslo:

Flytoget eller NSB til Oslo Lufthavn Gardermoen. Herfra videre med shuttlebuss 44 fra nedre plan.

 

Parkering

Parkeringsplasser finner dere rett utenfor hotellet. Parkeringen er gratis for konferansens deltakere, men dere må ha et parkeringsbevis som dere henter i resepsjonen på enten Clarion Hotel eller Comfort Hotel. Det finnes også noen elbil p-plasser tilgjengelig.

 

Inn- og utsjekk

For de som kommer tirsdag, vil hotellet organisere en felles innsjekk i foajeen på kongresshallen rett i etterkant av at dagens konferanseprogram er over, ca kl. 1630. Ev. bagasje kan dere levere i eget bagasjerom i kongresshallen til oppbevaring. Utsjekk onsdag er senest kl. 12.00. Også her kan dere levere bagasje til oppbevaring i kongresshallen.

Gratis Wifi

Hotellet tilbyr gratis trådløst internett. Velg nettverksnavnet Clarion Connect hvis du befinner deg i Quben eller på Clarion hotell. Hvis du er på Comfort Hotell heter nettverket: Comfort Hotel. Passord trengs ikke.


Kontantfritt hotell

For å kunne tilby sine gjester et sikrere opphold, minske risikoen for ran og kriminell virksomhet har Clarion Hotel & Congress Oslo Airport valgt å være et kontantfritt hotell. De tar imot alle vanlige betalings- og kredittkort.

 

Påmelding

Vi vil åpne for påmelding medio september. 

 

Priser og påmeldingsalternativer:

Konferansepakke 1 med middag og overnatting:
Inkluderer konferanseprogram tirsdag 19. og onsdag 20., 2* lunsj, Mat & mingel, festmiddag og overnatting med frokost. 
Kr. 7700,-                                                             

Konferansepakke 2 uten middag og overnatting: Inkluderer konferanseprogram tirsdag 19. og onsdag 20., 2* lunsj, Mat & mingel.
Kr. 6200,-                                                                      

Dagpakke dag 1: Inkluderer konferanseprogram tirsdag 19., lunsj og Mat & mingel. Kr. 3300,-                                                                      

Dagpakke dag 2: Inkluderer konferanseprogram onsdag 20., og lunsj.
Kr. 3100,-                                                                      

Festmiddag 19. november: Inkluderer 3-retters festmeny, drikkepakke og underholdning. Kr. 1300,-                                                                      

Tilknytningsdøgn: Inkluderer overnatting i enkeltrom fra mandag 18. til tirsdag 19. Kr. 1300,-                                                                      

 

Vi gjør dere oppmerksomme på våre avbestillingsregler for dette arrangementet:

Ved avbestilling min. 3 uker før arrangementsdato gis full refusjon. Deretter er det mulig å forandre navn på deltaker inntil 3 dager før arrangementsdato. Ved sykdom kreves legeattest for å få refundert deltakeravgift etter at avbestillingsfristen er gått ut.

 

Etterutdanningstimer hos Advokatforeningen

Hvis du ønsker å søke om etterutdanningstimer hos advokatforeningen, kan du få tilsendt bekreftelse på din deltakelse på denne konferansen fra oss. Husk å huke av for dette i påmeldingsskjemaet.

 

Har dere spørsmål?

For spørsmål rundt påmelding og annet praktisk rundt konferansen, vennligst ta kontakt med Hanne Berntsen på e-post: hvitvasking@finansnorge.no eller på telefon: 23 28 42 17